Copywriting se můžete učit v placených kurzech, anebo studovat zdarma na internetu. Webů, kde najdete jako copywriteři inspiraci, je celá řada. Do této TOP 21 jsem vybrala ty, které mám ráda a kde se můžete inspirovat a vzdělávat nejen v copywritingu, ale i souvisejících oborech – obsahovém marketingu, SEO, linkbuildingu a využití umělé inteligence...
14 pravidel webového copywritingu
Jak napsat newsletter
Chystáte se na pravidelné nebo občasné psaní newsletterů a potřebovali byste vzor? Shromáždila jsem pro vás nejdůležitější informace potřebné pro napsání newsletteru.
Kterých zásad byste se měli držet při psaní článku, aby se čtenářům dobře četl a umístil se na předních příčkách v Googlu? Pojďme se na to podívat.
Jak si začít vydělávat copywritingem
Je vaším snem živit se jako copywriter, ale nemáte žádné klienty a ještě jste nic za peníze nenapsali? Věřte, že v této situaci nejste sami - i já jsem začínala a vím, jak je těžké získat první klienty a reference.
Jak podpořit psaní pomocí feng-šuej?
Rozhodla jsem se, že se na svém blogu budu věnovat i feng-šuej, protože mě tohle téma hodně zajímá a ráda bych je s vámi sdílela. Pokud se vám totiž v psaní nebo podnikání nedaří, právě feng-šuej vám může pomoci.
Copywriting je dovednost, kterou se můžete naučit i vy. A aby vám šlo učení lépe od ruky, připravila jsem pro vás 15 tipů, díky nimž budou vaše texty srozumitelnější a přesvědčivější.
Jak se stát copywriterem?
Jak se stát copywriterem a začít si vydělávat psaním? Tuhle otázku jsem si před několika lety položila také. A protože jsem v té době shodou okolností absolvovala Gallup test na určení silných stránek osobnosti, zjistila jsem, že shromažďování informací, jejich analýza, hledání chyb a psaní jsou přesně ty oblasti, kde mohu uspět.
Jak otextovat webovou stránku
Jednoduchý návod v 9 krocích, podle kterého zvládne napsat text na web úplně každý
Copywriting
Copywriting (někdy v češtině chybně označovaný jako copywrighting) je obor zabývající se tvorbou reklamních a prodejních textů (PR články, newslettery, produktové popisky, reklama ad.). Texty by měly bavit, informovat a především přesvědčovat, aby si lidé koupili určitý výrobek nebo objednali službu.