Chystáte se na pravidelné nebo občasné psaní newsletterů a potřebovali byste vzor? Shromáždila jsem pro vás nejdůležitější informace potřebné pro napsání newsletteru.

Kterých zásad byste se měli držet při psaní článku, aby se čtenářům dobře četl a umístil se na předních příčkách v Googlu? Pojďme se na to podívat.

Je vaším snem živit se jako copywriter, ale nemáte žádné klienty a ještě jste nic za peníze nenapsali? Věřte, že v této situaci nejste sami - i já jsem začínala a vím, jak je těžké získat první klienty a reference.

Rozhodla jsem se, že se na svém blogu budu věnovat i feng-šuej, protože mě tohle téma hodně zajímá a ráda bych je s vámi sdílela. Pokud se vám totiž v psaní nebo podnikání nedaří, právě feng-šuej vám může pomoci.

Jak se stát copywriterem a začít si vydělávat psaním? Tuhle otázku jsem si před několika lety položila také. A protože jsem v té době shodou okolností absolvovala Gallup test na určení silných stránek osobnosti, zjistila jsem, že shromažďování informací, jejich analýza, hledání chyb a psaní jsou přesně ty oblasti, kde mohu uspět.

Copywriting

16.06.2019

Copywriting (někdy v češtině chybně označovaný jako copywrighting) je obor zabývající se tvorbou reklamních a prodejních textů (PR články, newslettery, produktové popisky, reklama ad.). Texty by měly bavit, informovat a především přesvědčovat, aby si lidé koupili určitý výrobek nebo objednali službu.