Copywriting

 

Chystáte se na pravidelné nebo občasné psaní newsletterů a potřebovali byste vzor? Shromáždila jsem pro vás nejdůležitější informace potřebné pro napsání newsletteru.

Proč vlastně psát blog? Psaním článků si budujete komunitu fanoušků. Ale nejen to. Pokud používáte klíčová slova relevantní k vašemu podnikání, blog vám zvyšuje organickou návštěvnost. Spousta lidí navíc chodí na webové stránky právě přes blog a na home page se často ani neproklikne.

Je vaším snem živit se jako copywriter, ale nemáte žádné klienty a ještě jste nic za peníze nenapsali? Věřte, že v této situaci nejste sami - i já jsem začínala a vím, jak je těžké získat první klienty a reference.

Rozhodla jsem se, že se na svém blogu budu věnovat i feng-šuej, protože mě tohle téma hodně zajímá a ráda bych je s vámi sdílela. Pokud se vám totiž v psaní nebo podnikání nedaří, právě feng-šuej vám může pomoci.

Jak se stát copywriterem a začít si vydělávat psaním? Tuhle otázku jsem si před několika lety položila také. A protože jsem v té době shodou okolností absolvovala Gallup test na určení silných stránek osobnosti, zjistila jsem, že shromažďování informací, jejich analýza, hledání chyb a psaní jsou přesně ty oblasti, kde mohu uspět.