Pokud máte webové stránky jako já nebo je plánujete vytvořit a chcete, aby se objevily na předních místech výsledků vyhledávání, budete potřebovat buď placenou reklamu (PPC) nebo SEO.
SEO
Všimla jsem si, že hodně online podnikatelů píše články nahodile, bez jakýchkoliv, i těch nejjednodušších analýz klíčových slov. Pojďme se podívat, jaký vliv mají analýzy na umístění článků ve vyhledávači. A ukažme si to přímo na mých článcích.
Školení Pavla Ungra SEO pro copywritery
Doporučuji všem, kteří tvoří či upravují webový obsah. Školení není zaměřeno na teorii copywritingu, ale na SEO v oblastech, kde se s copywritingem "potkává". Dozvíte se třeba, jak vyhledávače pracují s klíčovými slovy nebo co je cílem úvodní či produktové strany. Pavel Ungr nezachází do technických podrobností, přesto je dost prostoru věnováno...