SEO

 

Máte na blogu starší články, které jsou obsahově kvalitní, ale u kterých jste neřešili SEO? Je to škoda, protože stačí pár úprav a mohou vám na web začít zdarma přivádět potenciální zákazníky. Jak na to?

Když jsem se před několika lety přihlásila na SEO kurz pro copywritery vedený Pavlem Ungrem, netušila jsem, jak moc mě toto téma pohltí. Dnes si už nedokážu představit, že bych si sedla k psaní textu bez otevření alespoň jednoho SEO nástroje. V tomto článku shrnu, proč a jak využívat SEO k vytvoření obsahu, který buduje dlouhodobou důvěru.

Doporučuji všem, kteří tvoří či upravují webový obsah. Školení není zaměřeno na teorii copywritingu, ale na SEO v oblastech, kde se s copywritingem "potkává". Dozvíte se třeba, jak vyhledávače pracují s klíčovými slovy nebo co je cílem úvodní či produktové strany. Pavel Ungr nezachází do technických podrobností, přesto je dost prostoru věnováno...