Analýza klíčových slov pro online podnikatele

 a firmy 


Zjistěte, podle jakých frází a slov hledají lidé vaše služby nebo produkty, zařaďte je do obsahu webových stránek a zlepšete své umístění ve výsledcích vyhledávání. 



Co dostanete, když si objednáte analýzu klíčových slov

seznam slov a frází relevantních pro váš obor s jejich hledaností a
konkurenčností,
návrhy na nové vstupní stránky,
inspiraci pro nová témata na blog,
dokument, jak s analýzou pracovat,
v ceně analýzy je 60minutová konzultace, kde vám vše vysvětlím a
můžete se mě také na cokoliv zeptat.


Proč spolupracovat se mnou?

Pokud nemáte čas nebo zkušenosti s psaním obsahu, nabízím kompletní servis od analýzy až po finální úpravy textů.

Pracuji s profesionálními nástroji Marketing Miner, Collabim, Screaming Frog, Google Search Console, Google Analytics a Sklik.

Absolvovala jsem kurzy u největších odborníků u nás – Pavla Unrga (SEO pro copywritery), agentury Robert Němec (SEO workshop) a kurz u Michala Binky (SEO prakticky).


Reference:

Jarka mě s maximální trpělivostí, tolerancí a ochotou provedla rok za krokem všemi stránkami mého webu, včetně podrobného postupu, jak SEO realizovat. Jarku vřele doporučuji jako konzultantku v této oblasti, protože dokáže i technicky nezkušeným lidem vysvětlit, jak SEO u jednotlivých stránek webu nastavit, aby je klienti, kteří hledají informace na Googlu, dobře našli. Jarce patří velký dík!
Viera Varšová, vztahová a numerologická konzultantka a konzultantka psychosomatiky, www.vieravarsova.sk


Cena analýzy klíčových slov – ceník


Cena začíná na 5 000 Kč (podle rozsahu webu).


Zvažujete analýzu klíčových slov? Ráda pro vás připravím cenovou nabídku nebo si můžeme promluvit o tom, jak by mohla analýza prospět vašemu projektu. Těším se na spolupráci.



Výsledky:

První strana Googlu není nikdy jistá. Ale při správném postupu mohou výsledky vypadat i takto:
článek pro firmu Dermaguard je na 1. místě na klíčovou frázi červené fleky na těle